Výrobcovia / značky
Úvod Všetko o nákupe Reklamácia a vrátenie

Reklamácia a vrátenie

Reklamácia online

Tovar môžete jednoducho reklamovať pomocou nášho reklamačného formulára

 


Postup reklamácie:

  • Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.
  • Priložte sprievodný dopis s popisom závady alebo priložte vytlačené číslo RMA online zadanej reklamácie cez reklamačný formulár.
  • Priložte kópiu nákupného dokladu (Faktúra alebo Pokladničný doklad) a Vašu spätnú adresu.
  • Číslo bankového účtu v tvare IBAN pre prípad vrátenia peňazí.
  • Doručte nám reklamovaný tovar, ktorý nám môžete:
    • Odoslať slovenskou poštou

    • Odoslať kuriérom

    • Odovzdať osobne v sídle spoločnosti

    • Vyžiadať kuriéra, ktorého hradí zákazník pri odovzdaní reklamovaného tovaru (v prípade uznanej oprávnenej záručnej reklamácie budú zákazníkovi vrátene všetky poplatky spojené s odoslaním a prijatím reklamovaného tovaru zo strany predávajúceho. V prípade tohto spôsobu odovzdania zvoľte v reklamačnom formulári ´´Iné´´ a napíšte ´´Kuriér´´)

  • Tovar zasielajte na adresu:

    Mário Hamar - HM service

    Dolná Mariková 381

    018 02 Dolná Mariková



Pri záručnej reklamácii pri oprave produktu musí byť odoslané s reklamovaným tovarom všetko príslušenstvo k produktu, ktoré ste dostali pri kúpe produktu, okrem návodu na použitie a originálneho obalu. V opačnom prípade bude Vaša reklamácia zamietnutá zo strany servisného strediska.


Pri záručnej reklamácii pri výmene tovaru musí byť odoslané s reklamovaným tovarom všetko príslušenstvo k produktu, ktoré ste dostali pri kúpe produktu vrátane návodu na použitie. V opačnom prípade treba tieto veci doposlať na náklady zákazníka a až po obdržaní všetkého príslušenstva bude reklamovaný tovar vymenený za nový.


Pri vrátaní tovaru musí byť odoslané s reklamovaným tovarom všetko príslušenstvo k produktu,ktoré ste dostali pri kúpe produktu vrátane návodu na použitie a originálneho obalu. Až po doručení komplet produktu Vám bude zo strany E-shopu vymenený tovar za iný alebo vrátená uhradená suma za tovar formou dobropisu.


Na mechanické poškodenie sa záručná reklamácia nevzťahuje, na pozáručný servis kontaktujte výrobcu produktu. Pre viac informácií si prečítajte reklamačné podmienky.


Pre viac informácii nás kontaktujte na info@hmmoto.sk alebo telefonicky.